15 Ocak 2011

tatilde...

işte bir tatil daha... evdeysen kendi yatağında yatıyorsan, istediğin bütün kanalları özgürce değiştirip izleyebiliyorsan, istediğin gibi dağıtıp (tabi annenin sözlerini umursamadan :) ), kulaklık takmadan müzik dinleyebiliyorsan evet gerçekten sen bir tatildesin ve evdesin demektir. evle bütünleşme süreci sanırım iki gün daha sonra msn de geçen saatler başlıyor bende 3 gün önce geldim sanırım internette dilediğimce takılabilirim. bugün goolge da ne arattım ben bile inanamıyorum 'tığ işi bere modelleri' üstelik görsellerde sonuçta resimden bakarak model çıkartırdım(tabi ki böyle birşey yapamıyorum.). bugün kendime şaşırmakla geçti sondan başladım sanırım günü anlatmaya. ilk olarak sabahın 7 buçuğunda kalktım kahvaltı filan geçiyorum o kısmı. günün ortasında kendimi halamlarda şu şekilde buldum: dar paça kot ,kazak, deri ceket... belki şık bile sayılabilirim Ama resmi tasvir edeyim bu şekilde annem ve minimum akraba ile gözleme yapıyordum. hafif makyaj da vardı saçlar filan da yapılmış. ateşin kenarında gözlemeleri sacın üzerinde çevirken ruhum dışarı çıktı ve içinde bulunduğum anı gördüm güzel ama tezatlıklar vardı. Fadime Paris'te filan... gözlemeleri afiyetle yedik tabi ki.. öğrenci demek genelde karnı tok gözü aç insanlar olarak görülür yetişkinler tarafından aynen de öyle öğrenciilikte artık tecrübeliyim evde ne kadar közde pişebilecek şey varsa bahçeye taşıdım. patates ve mantar(dağdan toplanmış :) ) tabi onarı da bir güzel yedim. ama hala aç bir insan olarak tekrar mutfağa girdim ve kestane... Ya olur mu olmaz mı derken kestaneler ve bıçakla tekrar olay mahalindeydim onlarıda pişirip yedim... Bunlar tam olarak 4 ya da 5 saatimi aldı bu kadar uzun yeme sürecinden sonra eve döndük yaklaşık akşam 8 civarı.Bilgisayar açık tabi ki saat 22 zihnimde şu düşünce ne yesem ? beni tanıyanlar yediklerimin nereye gittiğini hep merak ediyorlar yemek yememle zayıflığımın arasında ters orantı var sanırım.. sonuçta yarım ekmekle çikolata arasında doğru orantı vardır.. yarım ekmeğe yarım kavanoz çikolata hop hepsi midede.. sevgili çikolatalı ekmek ve sayın kaloriler artık bana uğrayın yaa sadece amacım 5 kilo almak çoğunda gözüm yok lütfen ama. zayıf insanlarla rüzgarlı havalarda uçarsın ayağına taş bağla ve dal çöp gibi benzetmeler bit artık bittttt............. son olarak bu tatilden istediğim kilo bir ara bana uğrar mısın? Aramızda 21 yıllık bir mesele var da şunu artık çözüme kavuşturalım.. merhaba tatil.