9 Ocak 2011

kabul etmesi zor !!!

freud belki gerçeten biz insanları yönlendiren güdülerimiz var. Basit bir ifade ile (herkesin bildiği gibi) cinsellik ve saldırganlık. evet cinsellik dedim ama anladığımız anlamda değil iki karşı cinsle birleşmek arzularına kurban olmak değil ne biliyor musunuz yaşama güdüsü. Evet aynen bu yaşama güdüsü Freud'un dediği bu. Bu güdünün içinde cinsellik var haklısınız ama yaşama güdüsünün altında anlatabiliyor muyum? sizin doğal güdünüz yani dürtünüz döl bırakma isteğiniz geri planda kalan bir şey ha ama ben hayvanım sadece döl saçarım diyorsan  senin bileceğin iş şekerim. o çılgınca dürtülerin için kadınları suçlayamazsın beynin yarım metre aşağı da çalışıyor diye bunun sorumlusu ben olamam. saldırganlığa gelince şekerim sen onu da çok iyi bilirsin doğan da var dicem ama insan doğası değil. İnsanın doğasında ölümden kaçma vardır bunu çeşitli yollarla yapabilir ama senin ki tamamen şiddet be canım. senin nasıl bir canlı olduğunu karar vermiş durumda değilim sınırlarımı zorluyorsun. Bize hocalarımız hep der ki koşulsuz kabul mesleğinizin etiklerinden kabul etmiyorum ben seni nasıl kabul edeyim ?!!! Senin sapkın düşüncelerini değiştirmek isterim ama olmaz ki yapamam bunu... senin için en iyisi başka bir danışmana sevk etmem olur galiba.